Willen is kunnen

Friesland Bank / Roorda

Bekijk deze campagne op pagina 150 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
Friesland Bank
Titel
Financiele dienstverlening
Bureau
Roorda
Account
Richard van Nijkerk, Folkert Postma
Copy
Eugene Roorda, Marcel Groen
Art
Erik Kruize, Mart Boudestein
Strateeg
Eugene Roorda
Opdrachtgever
Jouke Wijnalda, Zwier Kroese
Muziek
Studio Alfred Klaassen
Fotografie
Henk van Mierlo
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Friesland Bank
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Roorda
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

Friesland Bank positioneren als de bank met de Friese mentaliteit waardoor de bank een betere partner is voor ondernemend Nederland.

Doelgroep

Ondernemers, DGA’s van bedrijven en vermogende particulieren

Strategie/Concept

De Friese cultuur van Friesland Bank maximaal uitvergroten als belangrijkste onderscheidende factor van de bank.

Media- en middelenstrategie

De campagne met als thema ‘willen is kunnen’ is breed gecommuniceerd in outdoor en print, online en op radio.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen