WILDE WIJN DAGEN / WILDE WHISKY DAGEN

WILDE WIJN DAGEN / WILDE WHISKY DAGEN

Categorie
Retail
Adverteerder
GALL&GALL
Bureau
KSM Retail Branding & Design en PPGH/JWT
Jaar
2005
Paginanummer
450

Nominatie 2005

Doelstelling

Bekendheid geven aan de Wilde Wijn Dagen (én Whisky), het grote voordeel dat te behalen is en het genereren van store traffic gedurende de 3 actiedagen.

Doelgroep

M/V 25-49

Concept

Gall & Gall heeft bovenal een kwalitatief imago. Maar tijdens de Wilde Wijn Dagen komt hier een dimensie bij: een extra diepe actie op de productgroep wijn. Door op deze manier een piekmoment te creëren, worden tevens nieuwe doelgroepen aangetrokken, die o.a. met de speciale kassabonactie worden aangespoord tot herhaald winkelbezoek.

Media- en middelenstrategie

Je kan het gewoon het niet missen! De Wilde Dagen worden aangekondigd met IM’s in de landelijke-, regionale- en h-a-h (dag)bladen en een direct mailing aan alle vaste klanten. Op tv komt de actiecommercial van vijftien seconden in bijna elk blok voorbij. En wie dit allemaal gemist heeft, zal toch zeker één van de meer dan vijfhonderd Gall & Gall winkels zien, die met een uitgebreid reclamepakket (inclusief spandoek) volledig in het teken staan van de Wilde Wijn Dagen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken