'Wijnadvies bij het kerstdiner' is een geïntegreerde campagne die begon met de oproep op Facebook: Laat ons weten wat jij gaat eten met kerst, en wie weet ontvang je jouw persoonlijk wijnadvies ook via onze campagne-uitingen. Tegelijkertijd was er een interne casting van Gall & Gall-medewerkers die een rol kregen in de uitingen. Het resultaat was een échte Gall & Gall-campagne, waarin zeven fans, ieder apart, wijnadvies kregen van medewerkers vanuit een Gall & Gall-winkel. Door massamedia in te zetten voor één persoon werd er benadrukt hoe persoonlijk het wijnadvies was. De winkels vormden het kloppend hart van de campagne; ruim 2500 wijnexperts stonden klaar om klanten persoonlijk wijnadvies te geven. Om het klanten nog makkelijker te maken, stond er ook een online advies-team klaar om 24/7 wijnadvies te geven. De geadviseerde wijnen waren direct te bestellen via een link naar de webshop. Middelen: TV, DM, folder, EDM, instore, social media, en bannering op receptensites. Dit laatste was om de thuis-chefs te bereiken die zochten naar gerechten... en bijpassende wijn!