Wij zijn PostNL en we hebben iets voor je.

Wij zijn PostNL en we hebben iets voor je.

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
POSTNL
Bureau
TBWANeboko
Jaar
2016
Paginanummer
91

Winnaar 2016

Doelstelling

Uitdragen van de verbindende rol die PostNL-medewerkers vervullen in de Nederlandse samenleving en demonstreren van innovatiekracht waarmee het bedrijf zich continu inzet om het leven voor een ander gemakkelijker te maken.

Doelgroep

Alle ontvangers en verzenders van Nederland.

Concept

PostNL is al 200 jaar een vertrouwd gezicht in de Nederlandse samenleving, kent de mensen en begrijpt waar ze behoefte aan hebben. PostNL wil de favoriete bezorger van Nederland zijn en draagt dit uit d.m.v. sympathieke acts & ads. Ze herkennen de bezorgproblematiek en bieden nieuwe diensten aan. Ook helpen ze bijv. met een gratis service waarbij je een gepersonaliseerde boodschap van de Sint kunt ontvangen. Of hebben ze oog voor de vereenzaming in Nederland met het HAH verspreiden van miljoenen gratis kerstkaarten.

Media- en middelenstrategie

Voor ads zijn online, TV en print ingezet. De acts zijn via owned & online media uitgedragen en PR-matig ondersteund. Eigen medewerkers worden via interne communicatie geactiveerd en doen mee in de campagne.  
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken