Wij Gaan. Jij Ook? Het employer brand en website traject van Essent.

Wij Gaan. Jij Ook? Het employer brand en website traject van Essent.

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
ESSENT
Bureau
Talmark
Jaar
2020
Paginanummer
141

Doelstelling

De Gaan-mentaliteit van Essent vastpakken in een authentiek merkverhaal om echte Essenters te werven die de energietransitie nu gaan waarmaken.

Doelgroep

Hbo en/of wo professionals in de vakgebieden IT, marketing, data, digital en sales.

Merkomschrijving

Duurzame en betaalbare energie voor iedereen. Dat is waar Essent voor staat. Niet over een paar jaar of een generatie, maar juist nu. Om dat voor elkaar te krijgen hebben we Essenters nodig. Die voorop lopen en de energietransitie waarmaken. Wij gaan. Jij ook?

Concept

Het concept is gebaseerd op de propositie Wij Gaan. Waar vooral beweging en de 'gaan'-energie de magenta draad van het verhaal is om de juiste mensen aan te spreken. Deze draad verbindt het totaalpakket van UX/design, techniek, data, merk, productie, resultaten, verhaal en gevoel.

Media- en middelenstrategie

Door de Wij Gaan-propositie tot leven te laten komen in de mobile first employer brand site en de online wervingscampagne verdubbelde het gemiddeld aantal sollicitaties (+100%) en verbeterde de time-to-fill met 21%.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken