Wieckse Airstream

Wieckse Airstream

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Heineken Nederland
Bureau
De Combinatie van Factoren
Jaar
2007
Paginanummer
224

Doelstelling

Versterk de Wieckse Witte merkwaarden ‘stads’ en ‘eigentijds’ én stimuleer de verkoop.

Doelgroep

Jonge moderne levensgenieters tussen de 20 en 30. Focus op mannen.

Concept

‘Under the cap-promotie’ waarbij unieke codes op de actiesite ingevoerd kunnen worden om kans te maken op de Wieckse Airstream t.w.v. 55.000 euro. Meer codes invoeren, betekent meer kans maken. De geïntegreerde campagne maakt duidelijk wat de ‘zomer op z’n Wieckse’ betekent: een zomers feestje in de stad zoals je het niet vaak zult meemaken.

Media- en middelenstrategie

Alle communicatie inspanningen waren erop gericht om de consument deel te laten nemen aan de promotie én hem het frisse Wieckse-gevoel mee te geven. Middelen: actiecommercial met een thematische lading, actieverpakking, dynamische actiesite, impactvol POS-materiaal en een promo-tour langs verschillende horecapleinen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken