Wie kan de landmacht leiding geven?

Koninklijke Landmacht / Publicis Amsterdam

Nominatie 2006

Bekijk deze campagne op pagina 448 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
Koninklijke Landmacht
Titel
Werving leidinggevenden
Bureau
Publicis Amsterdam
Account
Jeroen van den Brink, Michiel Dammen
Copy
Sander Bergmeijer en Alwin Keeris
Art
Sander Jacobs en Sung van den Berg
Strateeg
Bart van der Vliet
Opdrachtgever
Jonneke Klinkenberg
Film/Productiemaatschappij
Bonkers, Regisseur: Jonathan Herman, Producer: Paul Harting, Camera: Gabor Deak, Post-productie: AVP/Hectic Electric
Editor
Teun Rietveld
RTV-producer
Miranda Nell
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Koninklijke Landmacht
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Publicis Amsterdam
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Personeel
Meer Personeel inzendingen

Personeel

Doelstelling

Instroom van toekomstig leiding gevend personeel verhogen zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit.

Doelgroep

MBO(+) met diploma of in laatste jaar opleiding.

Strategie/Concept

Door selectief te werven maakt de Koninklijke Landmacht vanaf het eerste moment duidelijk dat de lat hoog ligt. Een modern leider twijfelt niet maar dwingt gezag af door kennis, natuurlijk overwicht en lef. Bezit je die eigenschappen, dan ben je uitermate geschikt voor een leidinggevende functie binnen de Landmacht.

Media- en middelenstrategie

TV, advertorials, banners verwijzen naar de informatieve zelfselectiesite www.ikkandelandmachtaan.nl.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen