WIE DOET JE WAT

DAS RECHTSBIJSTANDVERZEKERING / Only

Bekijk deze campagne op pagina 106 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
DAS RECHTSBIJSTANDVERZEKERING
Titel
DAS rechtsbijstandverzekering
Bureau
Only
Account
Michael van Kerkwijk, Marieke de Klein, Margriet Beudeker
Copy
Joeri Bakker
Art
Harry Puts
Opdrachtgever
ANJA PIEROEN
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van DAS RECHTSBIJSTANDVERZEKERING
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Only
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening inzendingen

Dienstverlening

Doelstelling

Doelgroep bewust maken van het feit dat er meerdere situaties dan alleen ontslag denkbaar zijn waarbij een rechtsbijstandverzekering veel sores voorkomt.

Doelgroep

Iedereen met een baan, een eigen huis, een auto en buren. Kortom, elk gezin in Nederland.

Strategie/Concept

Een rechtsbijstandverzekering neemt niet je risico op een geschil weg. Wel neemt het de sores, de frustratie en de juridische gevolgen voor je weg. Laat op een humorvolle manier de frustratie van mensen in verschillende situaties zien die duidelijk geen rechtsbijstandverzekering hadden afgesloten.

Media- en middelenstrategie

De gevolgen van een geschil zijn emotioneel. Om die emotie goed over te kunnen brengen richting een brede groep is tv een geschikt medium. Dit werd aangevuld met een pr-actie waarbij een groep buurtbewoners werd gevolgd in hun protest tegen de nieuwe aanlegplaats van een Greenpeace schip pal voor hun woningen.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen