Where… meets…

Where… meets…

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Brunel Nederland
Bureau
The Others
Jaar
2011
Paginanummer
74

Doelstelling

Activeren van het gerevitaliseerde merk incl. het laden van de nieuwe pay-off (access to excellence). Brunel had zich al dan niet onbewust ontwikkeld tot een "Multi-label" brand (iedere businessline had een eigen logo en een eigen positionering) en het doel van het revitaliseren van het merk resp. de campagne was Brunel als een single brand te positioneren resp. te activeren. In de campagne dienen de geformuleerde centrale merkwaarden leidend te zijn en moet op een slimme/ludieke wijze het specifieke specialisme van de verschillende businesslines gecommuniceerd worden.

Doelgroep

Opdrachtgevers en kandidaten. Op basis van een 360 graden approach Brunel profileren als een interessante partij om mee resp. voor te werken.

Concept

Brunel. Access to excellence. Brunel biedt opdrachtgevers en professionals toegang tot elkaar.. Optimaal en op het hoogste niveau. Met de beste aanpak. Met een uitgebreid netwerk. Met kennis en ervaring. Onder de beste omstandigheden en voorwaarden. Daarmee wordt excellence van twee kanten toegankelijk dankzij en via Brunel. Dit is vertaald naar Where... meets... , dat Brunel symboliseert als een fysiek en virtueel platform waarop we steeds opnieuw invulling kunnen geven aan datgene wat Brunel realiseert. Dit kan kleiner, groter, op thematisch én voorbeeldniveau telkens weer op een herkenbare en verrassende wijze tot leven komen in alle media en middelen.

Media- en middelenstrategie

Combinatie landelijk massamediaal voor corporate uitingen en vakinhoudelijke media voor Businessline specifieke uitingen. Voor de thematische uitingen is gekozen voor massamediale aanwezigheid in dagbladen, vaktijdschriften, outdoor en online uitingen. Vervolgens is de campagne ook doorvertaald naar een online kandidaten wervingscampagne (banners, web en social media) en advertenties en een duurzaamheidcampagne die meer intern gericht is (posters, banieren, intranet en boek).
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken