Het werven van 93 mensen voor de ArrestatieTeams van de Politie en tegelijkertijd neerzetten van een positief imago van het ArrestatieTeam bij de interne doelgroep.
In eerste instantie praten we tegen de Politie en politiestudenten in opleiding. Mensen (mannen en vrouwen) die al binnen de politieorganisatie werkzaam zijn. Daarnaast ook tegen beïnvloeders zoals sportdocenten, ploegchefs en wijkteamchefs.
ArrestatieTeams (AT) zijn een speciale eenheid binnen de Politie. Ze komen in actie als er gevaarlijke personen moeten worden opgepakt. Door de aard van die werkzaamheden is er een soort mythe ontstaan rondom het beroep. Die mythevorming maakt de interne werving extra moeilijk. Reguliere agenten hebben een verkeerd beeld van het werk of denken dat ze niet goed genoeg zijn voor een AT-functie. In deze campagne spreken we politiemensen op een sympathieke manier aan om eens nader kennis te maken met het AT op een van de regionale open dagen. Daar kunnen ze kijken of een AT-functie ook iets voor hun is. TITEL WERVING MEDEWERKERS ARRESTATIETEAM 429 PERSONEEL
Door middel van posters nodigt de Politie haar eigen mensen uit om naar de open dag van het ArrestatieTeam te komen. De posters zaten op binnendeuren van de verschillende Politiebureaus. De stickers waren aangebracht op de spiegels in de toiletten. De advertenties werden ingezet in Politiebladen.
Hoofdsponsor
Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken