Werkkamer

Werkkamer

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
City Box Self Storage
Bureau
Reclamepaleis
Jaar
2007
Paginanummer
98

Nominatie 2007

Doelstelling

City Box positioneren naar nieuwe doelgroep, lifestyle klanten. Merkvoorkeur creëren in een low-interest markt, met beperkte marketingactiviteiten van concurrenten. Bekendheid handhaven bij event-driven klanten (verhuizing, verbouwing, echtscheiding of overlijdensgeval).

Doelgroep

Lifestyle klanten, jong, actief, binnenstedelijk met beperkte woonruimte. Kennen voordelen van self-storage nauwelijks, maar onderzoek toont dat extra ruimte hen veel toegevoegde waarde levert.

Concept

Self storage is onbekend, dus prioriteit is op onderscheidende en sympathieke wijze uitleggen van het self-storage principe met de concrete belofte: Op slag meer ruimte. We zien in de online zoekresultaten op naam (2007: +50%) dat de campagne zeer succesvol is.

Media- en middelenstrategie

Landelijke Televisie om het principe uit te leggen op impactvolle wijze. Ondanks de beperkte landelijke dekking, geven de landelijke zenders de gepaste uitstraling.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken