WERKGELUK

WERKGELUK

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
RANDSTAD
Bureau
FHV BBDO creative marketing agency NV (i.s.m. Het ReklameTeam, Dumbar, Tequila)
Jaar
2005
Paginanummer
154

Nominatie 2005

Doelstelling

1. Mentaal marktleiderschap claimen op het gebied van werk, door een visie op werk te laten zien (werkgeluk). 2. Duidelijk maken dat Randstad meer doet dan uitzenden alleen en werkoplossingen biedt over de volle breedte: van vaste banen tot loopbaanbegeleiding.

Doelgroep

Werknemers en werkzoekenden

Concept

Aan de hand van uiteenlopende, herkenbare werksituaties laat Randstad de positieve dimensies van werk zien die bijdragen aan werkgeluk: o.a. persoonlijke ontwikkeling, waardering en plezier.

Media- en middelenstrategie

Geïntegreerde aanpak. TV: de emotionele betekenis en het persoonlijke belang van werk. Tag-ons, radio, communicatie in de vestigingen, dagbladen. Internet: bewijsvoering voor en expliciet maken van de breedte van de dienstverlening van Randstad. Pr en een congres om de thematiek werkgeluk verder te activeren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken