Werken in de horeca, elke dag ’n feestje.

Werken in de horeca, elke dag ’n feestje.

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
KONINKLIJKE HORECA NEDERLAND
Bureau
VUUR.fusionlab
Jaar
2021
Paginanummer
124

Doelstelling

Laten zien dat de horeca een mooie branche is om in te werken en horecaondernemers helpen bij het werven van nieuwe medewerkers.

Doelgroep

Jongeren op zoek naar een bijbaan, voormalige horecamedewerkers en horecaondernemers op zoek naar personeel.

Merkomschrijving

KHN maakt zich hard voor een professionele en toekomstbestendige horeca. Tijdens de coronacrisis strijden ze meer dan ooit voor de belangen en het herstel van de branche.

Concept

Samen met ondernemers lieten we zien wat een mooie branche de horeca is. Na de lockdown snakten we naar positiviteit, dus we maakten er ’n feestje van. Met oneliners, quotes van horecahelden en Stories van horecazaken riepen we op: kom werken in de horeca! Want werken in de horeca, dat is elke dag ’n feestje.

Media- en middelenstrategie

Gezien de lockdown en de doelgroep is gekozen voor een digital first aanpak. Via social media, YouTube en influencers bereikten we potentiële horecamedewerkers. Per regio stond een lokale horecazaak centraal. Via social media, nieuwsbrieven en de campagnesite deelden we tools met horecaondernemers voor het werven, inwerken en opleiden van medewerkers. PR zorgde voor aanvullende zichtbaarheid.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken