Werken bij de politie doe je nooit alleen

Werken bij de politie doe je nooit alleen

Categorie
Personeel
Adverteerder
Politieacademie
Bureau
BVH Groep
Jaar
2006
Paginanummer
466

Doelstelling

Het werven van 4.000 mensen voor de politie op jaarbasis, het bijdragen aan een goed imago van de politie en tegelijkertijd het vergroten van de interne trots voor de organisatie

Doelgroep

Mannen en vrouwen tussen de 20 en 35 jaar met een breed scala aan opleidingsachtergronden. De nadruk ligt wel op de doelgroep VMBO.

Concept

Iedereen weet ongeveer wel wat de politie doet. Wat niet iedereen weet is dat er achter de agent in de straat een hele grote organisatie staat die hem of haar helpt bij zijn werk. Door dat te laten zien, maken we de politie interessanter voor meer doelgroepen op de arbeidsmarkt. En spelen we in op de wens van de doelgroep om in teamverband te werken. De teamprestatie staat centraal in de campagne. Vandaar dan ook de themaregel ‘Werken bij de politie doe je nooit alleen’. Een regel die ook intern zorgt voor de nodige trots op het bedrijf.

Media- en middelenstrategie

De politie heeft jaarlijks honderden vacatures op allerlei plaatsen in het land voor mensen met uiteenlopende vooropleidingen. Die vacatures kun je vinden op de site. Deze campagne heeft tot doel om mensen op een aantrekkelijke manier de breedte van de organisatie te laten zien. In elk middel sluiten we af met het internetadres. Om de breedte van de organisatie goed te laten zien, zetten we voorlopig tv en advertenties in. Om direct traffic te genereren zijn er banners ontwikkeld die de doelgroep vragen om in actie te komen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken