WERKEN AAN WERKLUST

WERKEN AAN WERKLUST

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Achmea Vitale
Bureau
FHV BBDO
Jaar
2008
Paginanummer
110

Doelstelling

Introductie van het nieuwe merk Achmea Vitale (voorheen Commit, Prevend en Achmea Arbo) als leverancier van ‘werklust’. De dienstverlening en oplossingen die Achmea Vitale biedt tastbaar, toegankelijker en concreet maken, door te laten zien wat Achmea Vitale voor bedrijven kan betekenen.

Doelgroep

Werkgevers én werknemers.

Concept

Medewerkers die lekker in hun vel zitten, presteren beter en verzuimen minder. Samen en individueel leveren ze goed werk, zijn ze flexibel en productiever. Vol enthousiasme. Goed in balans. Want het draait om meer dan gezondheid. Het gaat om energie en werklust. Dat is vitaliteit. Dat is Achmea Vitale. Werken aan werklust.

Media- en middelenstrategie

Voor deze campagne is de website leading. Om traffic naar de website te genereren is DM, radio, outdoor en print ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken