De campagne werd afgetrapt met een inhaakadvertentie bij het sportgala 2011 en afgesloten met een inhaker na het sportgala 2012. Voor brede bekendheid werd, voor en tijdens de Spelen, TV ingezet. Belangrijk onderdeel van de verdieping van de campagne en de uitwerking naar diverse doelgroepen waren redactionele samenwerkingen met Sanoma, 'Evers staat op' (Radio 538) voor het dagelijks in de etalage zetten van een sportieve baan en de werving van de crew voor het H. Heineken House. Ook was er een Randstadvestiging in het HHH. Richting BtB waren er dagelijks BNR uitzendingen vanaf de Clipper in London. Op de site en in social media boden we informatie over Randstad en sport, de ambassadeurs, nieuws en sportgerelateerde vacatures. Er was een actiesite met een 'Support de sporter' online game. In dagbladen werd ingehaakt op de Olympische verrichtingen. Er was materiaal voor de vestigingen en eigen medewerkers en flexwerkers maakten kans op het bijwonen van de Spelen via een incentive programma. PR zorgde voor veel free publicity. Alles bij elkaar goed voor een aantoonbaar positief resultaat.