De maatschappelijke rol bepaalt de identiteit van DNB maar geeft ook een uniek karakter als werkgever. Zeker voor nieuwe generaties die met hun werk 'ertoe willen doen'. Door actuele DNB-vraagstukken niet als abstracte thema's neer te zetten maar als concreet 'work in progress', maken we het speelveld helder. En door de verschillende specialisten te tonen die op dit speelveld schitteren, geven we DNB een menselijk gezicht. Zo transformeren we van instituut naar werkplaats, van bewaker naar architect, van merk naar mensen. In de campagne staan de eigen medewerkers centraal. We interviewden, fotografeerden en filmden 13 DNB'ers met een verschillende achtergrond en carrière. Hun verhalen tonen we op de compleet vernieuwde recruitmentsite. Elk verhaal bevat een prikkelende headline, die complexe vraagstukken terugbrengt tot concrete werkzaamheden voor mensen van vlees en bloed. Werk dat vraagt om oplossingen. Om de trots en het ambassadeurschap onder collega's te stimuleren, werd bij de start van de campagne een interne 'launch day' georganiseerd.