Werkdilemma´s

Werkdilemma´s

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Manpower Nederland
Bureau
Grey Amsterdam
Jaar
2006
Paginanummer
114

Doelstelling

Versterk het imago van Manpower als een betrokken gesprekspartner die mensen helpt richting de baan die bij ze past, of dat nou laag- of hooggeschoold, tijdelijk of vast werk is.

Doelgroep

Primaire doelgroep is de Nederlandse beroepsbevolking. Dus iedereen die kan werken, van alle niveaus en alle leeftijden. Secundaire doelgroep is die van de opdrachtgevers; de mensen die werk te vergeven hebben.

Concept

Maak de betrokkenheid van Manpower duidelijk door dilemma’s te laten zien waarmee mensen te maken kunnen hebben als het om werk gaat. Manpower ziet wat er leeft, van individueel dilemma tot maatschappelijk probleem. Van een partij die daar oog voor heeft, kun je betrokken raad en daad verwachten.

Media- en middelenstrategie

Televisie. Enerzijds om op korte termijn een hoog bereik te realiseren, anderzijds vanwege de kracht van het medium om een emotierijke boodschap uit te dragen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken