Werk waar je trots op bent

Werk waar je trots op bent

Categorie
Personeel
Adverteerder
Belastingdienst
Bureau
Maximum
Jaar
2007
Paginanummer
437

Doelstelling

Hoogopgeleide ICT’ers attenderen op de grootschalige en complexe ICT bij de Belastingdienst, waar de betrokkenheid van de medewerkers erg groot is.

Doelgroep

ICT’ers met een wo-/hbo-achtergrond, voornamelijk met een of meer jaar werkervaring.

Concept

Het thema ‘Werk waar je trots op bent’ is al jaren onlosmakelijk verbonden met de Belastingdienst en heeft hem als werkgever op de kaart gezet. In de oude campagne werd het thema ingevuld door in de communicatie vooral de nadruk te leggen op (de inhoud van) het werk. De strategie achter deze nieuwe campagne voor het Belastingdienst Centrum voor ICT is om ook de werkcultuur en het goede werkgeverschap te accentueren. Om een dergelijke boodschap aansprekend en sympathiek over het voetlicht te brengen is een aanpak met een relativerende knipoog gekozen.

Media- en middelenstrategie

Op continue basis aanwezig zijn in doelgroep-media. Uitingen zijn thematisch en gericht ingezet, bijvoorbeeld ‘De supporter’ bij EK- voetbal tot 21 jaar en de ‘Chocoladeletter’ op 5 december.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken