Werk aan de toekomst

Werk aan de toekomst

Categorie
Personeel
Adverteerder
Capgemini
Bureau
Maximum
Jaar
2006
Paginanummer
439

Doelstelling

1. Kennis vergaren van motieven en gedrag van niches binnen Consultancy en IT; 2. Werving Consultants en IT’ers; 3. Profilering Capgemini als bewuste en maatschappelijk verantwoorde werkgever.

Doelgroep

Consultants en IT’ers.

Concept

Om succesvol - dus ook kostenefficiënt - te kunnen blijven werven, is kennis van de niches binnen de doelgroepen van groot belang. Dergelijk fijnmazig onderzoek bestond niet, dus ontwikkelden we het zelf. Om zoveel mogelijk respondenten aan het onderzoek te laten deelnemen, willen we een incentive in het vooruitzicht stellen. Maar wel iets met betekenis. Als je de enquête helemaal invult, doneer je twee weken onderdak en onderwijs aan een straatkind in India.

Media- en middelenstrategie

192.516 IT’ers en consultants ontvangen een gepersonaliseerde e-mail. 9.890 personen uit de doelgroep vullen de enquete in (= 5,1%!). Dit leverde ruim 6.000.000 verschillende gegevens op en een grote inzage in de profielen van de doelgroepen van Capgemini. direct e-mail
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken