In het eerste halfjaar worden zichtbare en dominante media gebruikt om het merk Fortis overal ter wereld op eenzelfde manier op de kaart te zetten. Met één campagne, één boodschap, één look-and-feel. Zichtbaar van Tokio tot Chicago, van Kopenhagen tot Lissabon. De campagne start met een primeur: een speciale Fortis Thalys-trein. Deze rijdt een halfjaar lang tussen Amsterdam en Parijs. Tweede primeur is de aanwezigheid van Fortis op maar liefst veertien internationale luchthavens, verspreid over Noord-Amerika, Azië en Europa. Met een mix van verschillende media is de eenduidige boodschap onontkoombaar. Internationale tv ontbreekt uiteraard niet; de verschillende commercials worden uitgezonden in meer dan twintig landen op business- en leisurezenders. In het tweede halfjaar wordt de mix uitgebreid met pan-Europese magazines en dagbladen: Financial Times, Economist, Newsweek, Fortune en de Wall Street Journal. Deze zorgen, naast landelijke dagbladen, voor de verdieping van de boodschap. In Nederland wordt de campagne afgetrapt tijdens de voetbalklassieker Feyenoord Ajax. Ook alle sponsoruitingen, voor o.m. Feyenoord en de marathon Rotterdam, worden in het campagneconcept uitgewerkt.