Wereldwijd rendement

Wereldwijd rendement

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
ABN AMRO Markets
Bureau
Clockwork
Jaar
2007

Doelstelling

Positioneer Certificaten als hét middel om te profiteren van wereldwijde beleggingskansen. De campagne sluit aan op de merkstrategie van ABN AMRO en versterkt de propositie ‘Meer mogelijk maken’. In 6 weken trok de site 115.000 bezoekers en werd een blijvende volumeverdubbeling gerealiseerd.

Doelgroep

Zowel fonds- als aandeelbeleggers, zonder adviseur en relatief jong (>50 jaar).

Strategie/Concept

Enthousiasmeer de belegger. Visualiseer dynamiek en kansen in de nieuwe wereld. Doorbreek bestaande percepties door opvallende beelden van traditie en technologie te combineren. Informeer over de eenvoud, de hoge rendementen en het actuele karakter. Het thema ‘Een nieuwe wereld biedt nieuwe kansen’ verbindt alle uitingen met de actiesite wereldwijdrendement.nl en sluit aan bij de ambitiepropositie van ABN AMRO.

Media- en middelenstrategie

Consistente doorvertaling in alle middelen. TV, print, banners. EM naar eigen bestand. Burst offline, verlengd online. Website met markt- en productinformatie, koershistorie en actuele rendementen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken