WERELD ZONDER WINSTOOGMERK

WERELD ZONDER WINSTOOGMERK

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
UNIVÉ VERZEKERINGEN
Bureau
S-W-H
Jaar
2005
Paginanummer
94

Doelstelling

Univé een unieke en opvallende positionering geven binnen een zwaar concurrentieveld.

Doelgroep

Verzekerden en potentieel verzekerden.

Concept

We laten Univé optimaal gebruik maken van een van de unieke kenmerken van de organisatie: géén winstoogmerk. Zo wordt een superonderscheidende propositie binnen de verzekeraars neergezet, terwijl tegelijkertijd het merk Univé meer inhoud krijgt en verder geladen wordt.

Media- en middelenstrategie

Middels televisie-, radiocommercials en print maakt de consument kennis met de wereld zonder winstoogmerk. Daarnaast komt de consument op www.wereldzonderwinstoogmerk.nl op een persoonlijke, heldere en concrete manier in contact met die wereld en dus met Univé.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken