Wees Vrij

Wees Vrij

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
ONVZ
Bureau
KesselsKramer
Jaar
2020
Paginanummer
215

Nominatie 2020

Doelstelling

ONVZ is een relatief kleine, premium zorgverzekeraar die zich wil onderscheiden in het mediageweld van grote verzekeraars. Zodat mensen die kwaliteit en vrijheid belangrijk vinden worden aangesproken.

Doelgroep

Mensen die waarde hechten aan vrijheid, persoonlijke service, kwaliteit & ruime dekkingen voor zorg, kiezen voor ONVZ.

Merkomschrijving

ONVZ-verzekerden hebben optimale vrijheid. Zoals om te kiezen naar welke dokter zij gaan. Dat is best bijzonder, want die vrijheid is niet vanzelfsprekend. Daarbij bieden we zeer ruime dekkingen en persoonlijke service, bij gezond worden én blijven.

Concept

In plaats van een slice-of-life insteek, koos ONVZ voor een abstracte en esthetische aanpak. Vrijheid is voor iedereen iets anders. Onder het motto 'Wees vrij' is ingezoomd op de persoonlijkheid en vrijheid van ons lichaam. Als symbool voor de verzekering van ONVZ.

Media- en middelenstrategie

In de merkcampagne werden radio, tv, print, OOH-reclame en een online campagne ingezet. Dit vloeide over in een online salescampagne. Waarbij 'Wees vrij' werd ingezet om de praktische en servicegerichte vrijheden van ONVZ te communiceren in verschillende fases van de customer journey.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken