WEES VERSCHILLIG

WEES VERSCHILLIG

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
VARA
Bureau
Y&R Not Just Film
Jaar
2008
Paginanummer
103

Doelstelling

Opnieuw het bestaansrecht van de VARA als publieke omroepvereniging in de huidige tijd aantonen. De campagne moet de missie van de VARA vertalen naar een eigentijdse en emotionele belofte om zo merkvoorkeur te creëren.

Doelgroep

De VARA maakt programma’s voor betrokken, participerende burgers die openstaan voor vernieuwing.

Concept

Het nieuwe credo van de VARA is ‘wees verschillig’. De VARA is van mening dat er teveel onverschilligheid is in de huidige maatschappij. In haar programma’s en alle communicatie wil de VARA ons dan ook prikkelen betrokken te blijven. Niet door te vertellen wat we moeten denken, maar dat we moeten nadenken.

Media- en middelenstrategie

‘Wees verschillig’ is geïntegreerd op elk denkbaar niveau. Als oproep aan zowel de programmamakers (bij personeelsbijeenkomsten), als de leden (in het ledenblad), als het grote publiek (o.a. met TVC’s). Niet alleen het publiek heeft gehoor gegeven aan onze oproep door mee te praten op fora en lid te worden, ook de programmamakers zelf dragen de campagne actief uit.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken