Een geïntegreerde campagne met landelijke & doelgroepgerichte media-inzet. Met radio, tv, pre-rolls en in advertenties wordt een breed merkbeeld geschetst. Via banners, posters op straat en in de vestigingen en de eigen website wordt dieper ingegaan op de oplossingen die Randstad biedt. Daarnaast is de campagne online aangejaagd in de social media. Er is intern draagvlak gecreëerd met workshops, een boekje met uitleg en een online co-creation wedstrijd. De campagne is afgetrapt met een PR/activatie campagne rond werkzoekende jongeren. Randstad is, aansluitend op het regeringsbeleid, een programma gestart specifiek gericht op de aanpak van het groeiende probleem van jeugdwerkloosheid. En heeft dit programma een gezicht gegeven door vijf werkzoekende jongeren te volgen in hun zoektocht naar werk. Randstad bracht ze op een laagdrempelige manier in contact met het bedrijfsleven door, samen met andere jonge werkzoekenden, Randstad-coaches, bekende politici en de pers, letterlijk het land in te reizen met de speciale Jeugd op Zoek bus. Een aanpak waarmee een enorme hoeveelheid free publicity werd gegenereerd.