WE MUST, WE CAN, WE WILL

WE MUST, WE CAN, WE WILL

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
STOP AIDS NOW
Bureau
Imagine’
Jaar
2005
Paginanummer
398

Doelstelling

Primair: Involveren van groot publiek bij wereldwijde aidsproblematiek. Duidelijk maken dat we er met zijn allen wat aan kunnen doen. Secundair: Vergroten bekendheid STOP AIDS NOW! en vergroten geefbereidheid.

Doelgroep

Breed publiek. Zowel potentiële donateurs als bewustwording bij brede groepen die zich minder interesseren voor ontwikkelingssamenwerking.

Concept

Mobiliseren op basis van urgentie en hoop. Duidelijk maken dat er iets moet gebeuren, dat het kan en gebeurt en dat het een kwestie van gezamenlijke inspanning is. Documentair benaderd, tegemoetkomend aan toenemend belang van authenticiteit in de branche. Onderscheidend van andere goede doelen door ’campaiging gevoel’ en een grafische look & feel met herkenbaar grid voor de toekomst.

Media- en middelenstrategie

Multimediale campagne gericht op breed bereik. TV vanwege emotionele impact. Radio voor feiten. Buitenreclame voor campaigning effect. Print en website om verhaal te vertellen. Direct Marketing om donateurs te werven. Art Bag actie voor actieve component.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken