WE LOVE SALES

BEYENMEYER / BEYENMEYER

Bekijk deze campagne op pagina 42 van het SAN Jaarboek 2015.

Adverteerder
BEYENMEYER
Titel
Print en online
Bureau
BEYENMEYER
Account
Managing Director: Lodewijk van der Peet
Copy
Roeland Verboom
Art
Francel van der Schilden
Opdrachtgever
Lodewijk van der Peet
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van BEYENMEYER
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van BEYENMEYER
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

BeyenMeyer op de kaart zetten als resultaat gedreven bureau.

Doelgroep

Alle adverteerders van Nederland

Strategie/Concept

Wat is de grootste belofte die een bureau kan geven? Meer verkopen, hogere resultaten. Waarom zou je anders adverteren? Creatief idee: Reclame moet opdrachtgevers omzet opleveren. En daar is iedereen bij BeyenMeyer van doordrongen. Kortom, We Love Sales.

Media- en middelenstrategie

Print en online. In 2015 vier nieuwe accounts erbij en tientallen kennismakingsgesprekken met adverteerders.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen