We love .Complexity

We love .Complexity

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
ISAAC
Bureau
The Communication Company
Jaar
2016
Paginanummer
48

Doelstelling

Websitebouwers heb je in allerlei soorten en maten. En waar de meeste bureaus zich met name richten op de sexy voorkant van de site, zijn de mensen van Isaac juist goed in de achterkant van sites. Hoe meer complexe systemen er aan elkaar geknoopt moeten worden, hoe beter. Vandaar WE LOVE .COMPLEXITY.

Doelgroep

Websitebouwers die daar niet zo veel mee hebben ('we hate .complexity'), rechtstreekse opdrachtgevers, nieuwe medewerkers, studenten, de mensen van Isaac zelf.

Concept

Ingewikkelde dingen vind je leuk of niet, het is aangeboren. De (echte) mensen van Isaac hebben dat intrinsiek en daarom zijn ze er ook zo goed in. Of de kinderfoto's echt zijn? 'Never let the truth stand in the way of a great idea.'

Media- en middelenstrategie

Twee primaire doelgroepen: jonge programmeurs (zowel de offline als de online kanalen van o.a. de TU/e Eindhoven en Hogeschool Zuyd werden ingezet). En daarnaast succesvolle internetbureaus waarvoor e-mailings en de kanalen van vaktitels als Emerce werden ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken