We lijken soms best veel op elkaar

We lijken soms best veel op elkaar

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
INDEPENDER
Bureau
Ceci n'est pas un bureau
Jaar
2020
Paginanummer
209

Doelstelling

Het vergroten van awareness, merkvoorkeur en merkbinding.

Doelgroep

Alle Nederlanders 18+ met accentverschillen per productgroep. Voor zorg: extra focus op gezinnen met kinderen. Voor energie: eigen huisbezitters. Voor autoverzekeringen: autobezitters en kopers van een nieuwe auto of occasion.

Merkomschrijving

Independer is de grootste digitale vergelijker van vaste lasten. Het belang van elke individuele klant staat hierbij voorop. Vergelijken gaat zowel gemakkelijker als gedetailleerder, waardoor haarfijn de beste contracten worden gevonden.

Concept

We lijken soms best veel op elkaar, maar een klein verschil kan veel betekenen. Dat geldt voor mensen én financiële producten. Onze boodschap: Independer vindt alle kleine verschillen als geen ander. In zeer korte commercials zien we een aaneenschakeling van doelgroeppersonen die in gedrag of uiterlijk op elkaar lijken maar toch verschillen. Het strakke 'ownable' campagnebeeld wekt sympathie op en is toepasbaar voor elke productgroep.

Media- en middelenstrategie

De brede doelgroepen die Independer bedient vragen om een brede media-inzet. Dat betekent een mix van TV, Online Video, radio en print.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken