We kijken graag tv, maar we zien hem liever niet.

We kijken graag tv, maar we zien hem liever niet.

Categorie
Durables
Adverteerder
SAMSUNG ELECTRONICS BENELUX
Bureau
Cheil Amsterdam
Jaar
2018
Paginanummer
253

Doelstelling

TV kijken is leuk en mooi. Behalve als hij uit staat. Dan is het vooral een hinderlijk groot zwart 'gat'. De Samsung QLED met Ambient Mode is de eerste tv die, als hij uit staat, helemaal opgaat in de omgeving. Overtuig de doelgroep dat deze tv de enige juiste keuze is, als niet alleen je tv, maar ook je interieur je lief is.

Doelgroep

35+ met bovengemiddelde interesse in technologie, design en interieur.

Merkomschrijving

Samsung doorbreekt technologische barrières om het leven beter, mooier en makkelijker te maken. Do What You Can't.

Concept

Mensen proberen al jaren op de gekste manieren hun interieur zo te veranderen, dat het zwarte gat wegvalt als de tv uit staat. Maar waarom zou je je interieur aanpassen aan je tv als er een tv is die zich aanpast aan je interieur? Een campagne die mensen bewust maakt van dat lelijke zwarte gat en van de wat onbeholpen oplossingen tot nu toe. Gevolgd door de échte oplossing: de QLED met Ambient Mode.

Media- en middelenstrategie

TVC voor brede awareness, online video, banners, OOH, social content en search engine marketing voor gesegmenteerde aanpak die verschillende doelgroepen bereikt met gerichte, relevante content.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken