We houden van theater

We houden van theater

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
DELAMAR THEATER
Bureau
Selmore Creative Agency
Jaar
2018
Paginanummer
410

Doelstelling

DeLaMar Theater is misschien wel hét theater van Nederland. En toch voelt dat niet altijd zo. Het theater is vaak niet meer geweest dan een vermelding onderaan een poster van een voorstelling. Dat willen we veranderen, zodat DeLaMar Theater een eigen gezicht krijgt. Een merk dat ergens voor staat.

Doelgroep

De cultuur-ontdekker die graag voorstellingen bezoekt waar veel mensen naar toe gaan.

Merkomschrijving

DeLaMar Theater is kwalitatief, populair en gastvrij

Concept

We ontwikkelden het Guiding Idea 'We houden van theater'. 'We' gaat over het theater zelf, maar ook over ons Nederlanders. Want ook al vinden we onszelf een nuchter volkje, stiekem houden we allemaal van theater.

Media- en middelenstrategie

We starten met een serie experimenten waarin we artiesten een vleugje theater aan 'het echte leven' lieten toevoegen. Deze films zetten we gericht in via social. We creëerden ook een volledig nieuwe visuele identiteit: opvallend, herkenbaar en met liefde voor theater. Doorgevoerd van de website tot de menukaart in het Grand Café. Sindsdien vallen de uitingen (trams/posters/programma) weer op. Ieder identiek, met theater in de hoofdrol. En onmiskenbaar DeLaMar Theater.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken