We Hebben Meer Bloemen Nodig

MOOIWATBLOEMENDOEN.NL / 180 Kingsday

award
Winnaar 2018

Bekijk deze campagne op pagina 283 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
MOOIWATBLOEMENDOEN.NL
Bureau
180 Kingsday
Account
Wendy van Luyck
Copy
Brenda Waegemaekers, Bram de Rooij
Art
Michael Bien, Stephane Lecoq, Kalle Hellzen (ECD)
Strateeg
Marieke Dekker
Opdrachtgever
Daan Langstraat, Esther de Waard
Film/Productiemaatschappij
Since '88 met Lisette Donkersloot (regisseur)
Muziek
Good Sounds
RTV-producer
Rosa Staal
In samenwerking met
The Garderners, UM
Nominatie
ja
Winnaar
ja
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van MOOIWATBLOEMENDOEN.NL
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van 180 Kingsday
Word geïnspireerd door winnaars in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving winnaars

Fast Moving

Doelstelling

Laten zien hoe bijzonder bloemen zijn, zodat het kopen en geven ervan vanzelfsprekend wordt voor een jongere generatie.

Doelgroep

Stedelijke en trendgevoelige twintigers en dertigers.

Strategie/Concept

Bloemen zijn zoveel meer dan alleen een lust voor het oog. Bloemen zijn emotie, bloemen zijn leven. Ze hebben een positief effect op hoe we ons voelen - precies de reden dat we er meer van nodig hebben. 'We Hebben Meer Bloemen Nodig' viert de wonderlijke, magische en uiteenlopende effecten die bloemen op mensen hebben en is een activistische oproep om alles uit het leven te halen.

Media- en middelenstrategie

De geïntegreerde, pan-Europese campagne bestaat uit TV, outdoor, digital en activaties. Centraal staat een film van 60 seconden, vol bloemen en 'slices of life'.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen