We Hebben Meer Bloemen Nodig

We Hebben Meer Bloemen Nodig

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
MOOIWATBLOEMENDOEN.NL
Bureau
180 Kingsday
Jaar
2018
Paginanummer
283

Winnaar 2018

Doelstelling

Laten zien hoe bijzonder bloemen zijn, zodat het kopen en geven ervan vanzelfsprekend wordt voor een jongere generatie.

Doelgroep

Stedelijke en trendgevoelige twintigers en dertigers.

Merkomschrijving

Mooiwatbloemendoen.nl is een consumentenmerk van Bloemenbureau Holland, een onafhankelijke stichting die wordt gefinancierd door kwekers en handelspartijen om ervoor te zorgen dat consumenten bloemen in hun hoofd hebben.

Concept

Bloemen zijn zoveel meer dan alleen een lust voor het oog. Bloemen zijn emotie, bloemen zijn leven. Ze hebben een positief effect op hoe we ons voelen - precies de reden dat we er meer van nodig hebben. 'We Hebben Meer Bloemen Nodig' viert de wonderlijke, magische en uiteenlopende effecten die bloemen op mensen hebben en is een activistische oproep om alles uit het leven te halen.

Media- en middelenstrategie

De geïntegreerde, pan-Europese campagne bestaat uit TV, outdoor, digital en activaties. Centraal staat een film van 60 seconden, vol bloemen en 'slices of life'.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken