We hebben iets voor je. MijnPakket.

We hebben iets voor je. MijnPakket.

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
POSTNL
Bureau
Y&R Amsterdam
Jaar
2013
Paginanummer
148

Doelstelling

Nederland bekend maken met MijnPakket van PostNL. En zo merkvoorkeur creëren voor PostNL als pakketdienst in de wereld van het online shoppen.

Doelgroep

Alle online shoppers in Nederland.

Concept

Zolang als PostNL bestaat verstuurt zij post en pakketten voor haar klanten. Dat is de kern van het vertrouwde postbedrijf. Maar de tijd heeft niet stilgestaan. En PostNL ook niet. PostNL is meer dan een bezorger. PostNL is een bedrijf dat meedenkt met klanten. En dan vervolgens nieuwe oplossingen bedenkt, waar je net op zat te wachten. Zo ook MijnPakket. Een handige dienst waarmee je overzicht hebt op je bestellingen en meteen ziet wanneer je pakket bezorgd wordt. Wij zijn PostNL. En we hebben iets voor je.

Media- en middelenstrategie

In 2012 hebben 10,58 miljoen online shoppers een aankoop gedaan. Om die te bereiken hebben we daar gecommuniceerd waar zij hun aankoop doen: online. Want hoe dichter op het moment van online shoppen, hoe relevanter onze boodschap. Voor een goede introductie van de nieuwe thematiek 'We hebben iets voor je' en een brede bekendheid van MijnPakket hebben we ook televisie ingezet. Waaronder een aparte tag-on met de grootste en bekendste online shopper in de hoofdrol: Sinterklaas. Daarnaast heeft PostNL een scala aan eigen middelen die een bijdrage hebben geleverd aan de campagne: vrachtwagens, landelijke huis aan huis blad Er is Post!, banners op eigen websites, Facebook, online nieuwsbrieven en narrowcasting op de postkantoren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken