We hebben heel wat losgemaakt

We hebben heel wat losgemaakt

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
BOSKALIS
Bureau
Boskalis
Jaar
2021
Paginanummer
110

Winnaar 2021

Doelstelling

Met een knipoog inhaken op het nieuws dat de Ever Given binnen een week succesvol was vlotgetrokken - hierin speelde Boskalis zelf een doorslaggevende rol - en daarmee tegelijkertijd het Boskalis-bergingsteam in het Suezkanaal bedanken.

Doelgroep

Het Nederlandse publiek dat enorm had meegeleefd met Boskalis tijdens deze complexe operatie die door de New York Times werd omschreven als "een van de grootste en meest intense bergingsoperaties in de moderne geschiedenis".

Merkomschrijving

Boskalis is een toonaangevende wereldwijde baggeraar en maritiem dienstverlener. Gedreven door de merkbelofte Creating New Horizons verlegt de onderneming grenzen op het gebied van maritieme infrastructuur, havens, offshore energie en scheepsbergingen.

Concept

In de wetenschap dat de kranten de volgende dag uitgebreid verslag zullen doen over de succesvolle berging, hierop met een knipoog inhaken op de achterpagina van een aantal van deze kranten.

Media- en middelenstrategie

Boskalis was dagen volop in het nieuws. Kortom, aan media-aandacht geen gebrek. Deze intense week werd afgesloten met de inhaker in drie landelijke dagbladen en ook dat leidde weer tot opzienbarende resultaten.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken