We have a surprise for you

SCA HYGIENE PRODUCTS, LIBRESSE / Shoq Creative Studio

Bekijk deze campagne op pagina 266 van het SAN Jaarboek 2016.

Adverteerder
SCA HYGIENE PRODUCTS, LIBRESSE
Bureau
Shoq Creative Studio
Account
Ron Meester
Copy
Ilona van de Laarschot, Karin Heinen
Art
Carianne van Raak
Strateeg
Feli Halve
Opdrachtgever
Marian Bron
Film/Productiemaatschappij
Tessa Robijns, Mimoun Buchamir
Editor
Nicolaas Kroonen
Muziek
Steven Aerts
Fotografie
Nanko Goeting
Illustraties
Fabian Schulting
In samenwerking met
Isobar
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van SCA HYGIENE PRODUCTS, LIBRESSE
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Shoq Creative Studio
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Verhoog de verkoop van de Libresse 'hero' verpakkingen en activeer de "Live Fearless" mentaliteit.

Doelgroep

Vrouwen van 16 -24 jaar (met een uitloop naar 35 jaar)

Strategie/Concept

Om de "Live Fearless" campagne te activeren, ontwikkelden we een sales activatie waarbij we jonge vrouwen inspireren en aanmoedigen om hun hart te volgen. Jonge vrouwen anno 2016 zijn ondernemend. Maar hebben vaak niet de middelen om hun droom echt waar te maken. Vandaar dat Libresse ze verrast met €5000,- startkapitaal.

Media- en middelenstrategie

Centraal in de campagne staan drie inspirerende portretvideo's die we posten op diverse social media kanalen. Drie fearless influencers vertellen hun verhaal en moedigen de doelgroep aan om hetzelfde te doen. Ook is er een teaser video die activeert naar de winkel. Daarnaast is er een nieuwsbrief, campagne site, Facebook canvas en social ads op Facebook en Instagram.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen