we gaan ver

we gaan ver

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
D-REIZEN
Bureau
Roorda Reclamebureau

Nominatie 2013

Doelstelling

De marktpositie van D-reizen uitbouwen in een tijd van veranderend koopgedrag door de opkomst van veel online concurrentie. Vakantiegangers hebben hierdoor steeds meer keuze, zowel in winkels als online.

Doelgroep

Nieuwe klanten en bestaande klanten

Strategie/Concept

D-reizen vindt persoonlijk contact met klanten belangrijk. Daarom introduceren we in de nieuwe campagne de 1100 Persoonlijke reisassistenten van D-reizen. Geen modellen, maar de echte Persoonlijke reisassistenten vormen het gezicht van de campagne. Bovendien gaat D-reizen ver: de Persoonlijke reisassistenten staan 24 uur per dag klaar om Nederlanders te helpen het maximale uit hun vakantiedagen en vakantiegeld te halen. Met een ruim assortiment, scherpe prijzen en advies op maat gedurende de hele customer journey en optimale bereikbaarheid via kanalen als Skype, chat op de website, e-mail, telefoon en natuurlijk in de winkel zelf.

Media- en middelenstrategie

De eerste multimediale campagne staat volledig in het teken van de introductie van de Persoonlijke reisassistenten. TV, online, radio, print en pos worden in december ingezet voor een groot bereik, het bekendmaken van de nieuwe claim en stuurt bovendien aan op het (eerste) contact met de Persoonlijke reisassistent via website, winkel of de App. De 'VakantieMix' activatiecampagne die hierop volgt is bedoeld om op een speelse manier via interactieve banners contactgegevens van nieuwe klanten te verzamelen. Waarna we met de campagne '500 reizen voor bodemprijzen' ingaan op de populaire vroegboekkorting-periode om zo de sales aan te jagen. Hierin communiceren we het brede en voordelige vakantieaanbod van D-reizen via online, print en radio.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken