WE DOEN WAT WE BELOVEN. EN ANDERS…

WE DOEN WAT WE BELOVEN. EN ANDERS…

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
De Friesland Zorgverzekeraar (DFZ)
Bureau
LEMZ
Jaar
2009
Paginanummer
167

Doelstelling

Onze goede service promoten.

Doelgroep

Consumenten in Noord-Nederland.

Concept

In reclame worden de mooiste beloftes gedaan en de werkelijkheid valt meestal tegen. Bij DFZ zijn klanten echt tevreden en is een belofte nog echt een belofte, maar je moet het ervaren om het te geloven. Daarom daagt DFZ iedereen uit om haar service op de proef te stellen. Mensen kunnen o.a. bellen naar het informatienummer. Als het medewerkers niet lukt in één gesprek een goed antwoord te geven, dan komen ze persoonlijk een tegenprestatie doen, bijv koken.

Media- en middelenstrategie

Consumenten probeerden onze service, doordat in heel Noord Nederland eigen medewerkers een uitdaging uitspraken via PR, abri, radio, TV, print en internet. Via eDMs, mailings en promoteams werden specifieke deeldoelgroepen gericht geactiveerd. Waarom werkte het? Men heeft nauwelijks interesse in zorgverzekeringen. De campagne maakte ons ‘saaie’ product tot een boeiende belevenis.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken