We brengen de kerst bij u thuis.

We brengen de kerst bij u thuis.

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
TNT Post
Bureau
Y&R Not Just Film
Jaar
2010
Paginanummer
146

Doelstelling

Bevorder het verzenden van wenskaarten (met Decemberzegels) en behoud van het fysieke kerstpostvolume, o.m. door groei van de online Kaartenservice.

Doelgroep

De meest enthousiaste verzenders: vrouwen van 25-55 jaar, met een focus op vrouwen van 25-35 jaar omdat bij hen minder de traditie van het kerstkaarten versturen leeft.

Concept

De rode draad van de decembercampagne is: 'We brengen de kerst bij u thuis'. Hierbij staan het kerstgevoel en de ontvangersemotie centraal. De campagne beleven we vanuit het perspectief van het postduifje, de 'presentor' van TNT Post. Dit levert een sfeervol, opvallend beeld op voor TV, print, posters en online.

Media- en middelenstrategie

De campagne start met radio en outdoor ter promotie van de Decemberzegels. Aansluitend wordt met TV de wenskaart gepromoot en in tag-ons de Decemberzegels en de online Kaartenservice. Ook zijn print, online (Hyves), advertorials, instore en het huis-aan-huisblad 'Er is Post!' ingezet. De bekendheid van de TVC is 72%, de waardering is flink hoger dan de benchmark.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken