Bevorder het verzenden van kerstkaarten door te laten zien dat de kerstkaart nog altijd onovertroffen is als het gaat om het overbrengen van een kerstwens.
Vrouwen (35-55 jaar) als grootste gebruikersgroep behouden. En jongere vrouwen (25-35 jaar) stimuleren een echte kerstkaart te versturen door te focussen op de online mogelijkheden van PostNL: kaartwereld.nl en KaartWereld app.
Onder het motto 'We brengen de kerst bij je thuis' laat PostNL zien dat alleen een fysieke kerstkaart dat echte kerstgevoel bezorgt. Niets is persoonlijker, niets heeft meer impact. We visualiseren die impact met een lichtprojectie die verschijnt zodra de kerstkaart wordt opengemaakt. Deze projectie brengt de kerstboodschap op de kaart tot leven.
Breed zichtbaar in landelijke media waaronder abri's, print, radio en TV. Ondersteund met online media gericht op de jongere doelgroep. Resultaat: Een aansprekende campagne die aangezet heeft tot het versturen van ruim 170 miljoen kerstkaarten.
Hoofdsponsor
Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken