Om de emotie te verwoorden die een kerstkaart overbrengt, staat in alle media en middelen de boodschap 'We brengen de kerst bij je thuis' centraal. De campagne start 3 weken voor kerst in landelijke media waaronder abri's, print, radio en TV. Ondersteund met online media gericht op de jongere doelgroep: social media als Facebook en Twitter, banners en e-mailings. Het huis-aan-huisblad 'Er is Post!' bracht letterlijk de kerst thuis bij ruim 6 miljoen huishoudens. 2600 Postkantoren en 7000 verkooppunten werden voorzien van instoremateriaal. En ook 19.000 brievenbussen en de website van PostNL stonden in het teken van de kerstcampagne. In PR werd de centrale boodschap 'We brengen de kerst bij je thuis' ook geladen. PostNL riep een kerstwensenboom in het leven. Zowel online (via Facebook) als fysiek (in 5 grote steden), kon heel Nederland via een kerstkaart een wens doorgeven. PostNL liet vervolgens meerdere kerstwensen in vervulling gaan. Resultaat: Een aansprekende campagne die aangezet heeft tot het versturen van ruim 170 miljoen kerstkaarten.