Watson Wyatt zet je aan het denken

Watson Wyatt zet je aan het denken

Categorie
Personeel
Adverteerder
Watson Wyatt
Bureau
BVH Groep
Jaar
2007
Paginanummer
476

Doelstelling

Bekendheid genereren voor Watson Wyatt als werkgever.

Doelgroep

Starters en ervaren professionals met een opleiding Econometrie, Toegepaste Wiskunde of Actuariaat. Echte cijferaars dus.

Concept

Watson Wyatt adviseert ondernemingen en organisaties wereldwijd op het gebied van ‘mens en kapitaal’: pensioenen, beloningsstructuren, verzekeringen en investeringsstrategieën. Dat klinkt goed, maar is nog niet erg concreet. Daarom laten we in deze campagne zien met welke vraagstukken je als werknemer van Watson Wyatt te maken kunt krijgen. En dan wordt duidelijk dat het van alles met cijfers te maken heeft, maar veel verder gaat dan cijfers alleen. Pay-off is bewust ook ‘Watson Wyatt zet je aan het denken’. Op de eigen site trekken we het concept door naar intern. Daar laten we vooral zien dat Watson Wyatt achter de cijfers een bedrijf van mensen is.

Media- en middelenstrategie

Gerichte inzet van print en online in studententitels en vakbladen. Doorverwijzen naar wervingssite www.werkenbijwatsonwyatt.nl
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken