Watergruwels

Watergruwels

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
Henkel
Bureau
G2 Netherlands
Jaar
2010
Paginanummer
507

Doelstelling

Verhoog de bekendheid en versterk de merkbinding tussen de Pritt plakstift en de toekomstige generatie kopers van kantoorartikelen.

Doelgroep

Kinderen tussen de 6 en 12 jaar.

Concept

Nog maar kort geleden knutselden kinderen bijvoorbeeld een raket of een zwaard en lieten dat trots aan hun ouders zien. Vervolgens gingen ze hiermee naar buiten om er, samen met andere kinderen, mee te spelen. Tegenwoordig knutselen kinderen nog steeds graag, maar spelen ze online. Dus laten we kinderen een raket knutselen, die ze kunnen uploaden naar de Pritt Knutselwereld. Hier kunnen ze met hun eigen raket, samen met andere kinderen, de strijd aangaan tegen de Watergruwels.

Media- en middelenstrategie

Gekozen is voor de context van digitale netwerken waar kinderen al vaak gamen en/of nieuws delen met andere kinderen, zoals Habbo, Hyves en Nickolodeon. Het bezoek wordt tevens gestimuleerd door commercials op Nickolodeon, school advertising, instore displays en on-pack.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken