Water, je hebt het in je

Water, je hebt het in je

Categorie
Personeel
Adverteerder
Unie van Waterschappen (UvW)
Bureau
KSM Arbeidsmarktcommunicatie
Jaar
2007
Paginanummer
478

Doelstelling

De waterschappen van Nederland zijn een plezierige werkgever. De ‘branche’ is niet onbemind, maar wel onbekend.

Doelgroep

Startende HBO’ers/2e & 3e stappers.

Concept

De waterschappen hebben een gezicht gekregen, waardoor je je kunt identificeren met die werkgevers, die wij als burgers vooral als bestuurlijk organen kennen. De pay off “Water, je hebt het in je” werkt verrassend en overbrugt de afstand tussen de doelgroep en de waterschappen. Waterschappen zijn autonoom, dus is een online tool gemaakt, waarin zij hun eigen vacatures uploaden in de gezamenlijke advertenties.

Media- en middelenstrategie

Relevante print en online. De site www.waterschappen.nl speelt een centrale rol in de communicatie. Om samenwerking tussen de 26 leden van de UvW te vergemakkelijken wordt gewerkt met een vast inzetschema, waardoor sprake is van permanente zichtbaarheid voor de branche als geheel.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken