Met het nieuwe Relax kan de klant bellen en sms'en uit één bundel en zijn minuten en sms'jes onbeperkt houdbaar. Als je je bundel niet helemaal gebruikt, dan blijven de overgebleven belminuten en sms'jes altijd geldig. De campagne begint een aantal dagen voor de kick-off met een teaserfase op TV, online, outdoor en in print, om Nederland ervan bewust te maken dat je bij andere telecom operators je bel- en sms-tegoed verliest als je het niet helemaal gebruikt. In de volgende fase hebben we ons laten verrassen door de realiteit. We zijn de straat op gegaan met de vraag: 'Wat zou jij doen met al je extra minuten die je nu niet verliest?' Voorbijgangers geven spontane antwoorden variërend van alledaagse dingen, emotionele reacties tot en met het realiseren van een droom. Een van de voorbijgangers, Martijn - een sympathieke timmerman uit Durgerdam - krijgt de mogelijkheid om met behulp van het nieuwe Relax een grote wens werkelijkheid te maken. Martijn mag met zijn oude voetbalteam de finale om het kampioenschap overspelen, dat was volgens hem het mooiste moment uit zijn jongere jaren. Maar dit keer wil hij er meer publiek bij hebben!We volgen Martijn terwijl hij met zijn overgebleven belminuten en sms'jes de wedstrijd organiseert, teamgenoten traceert, met z'n team traint en uiteindelijk de finalewedstrijd opnieuw speelt en wint.