Wat zijn ze lekker zoet hè?!

Wat zijn ze lekker zoet hè?!

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
FRUITTELLA
Bureau
KOKORO Amsterdam
Jaar
2017
Paginanummer
222

Doelstelling

Fruittella is de afgelopen jaren uit het zicht van consumenten verdwenen. De uitdaging was om nieuwe kopers te vinden en Fruittella weer in de mindset te krijgen. Fruittella kwam met iets nieuws: 30% minder suiker, maar met 100% de vertrouwde smaak van Fruittella. Voor dit nieuwe snoepje moest een introductiecampagne ontwikkeld worden waarin dit gegeven centraal stond.

Doelgroep

Vrouwen met kinderen van 6-12 jaar.

Merkomschrijving

Fruittella is een merk dat diep in de harten van alle Nederlanders zit. Iedereen heeft wel een herinnering aan dit iconische snoepje. Fruittella zorgt voor sprankeling tussen familie & vrienden.

Concept

De commercial speelt zich af in een voor de doelgroep herkenbare setting; met de auto in de file mét ruziënde kids op de achterbank. Tussen het hysterische gekibbel door zegt de moeder tegen de vader op de voorbank ''Hmmm. Wat zijn ze toch lekker zoet hè?'' Ze blijkt een Fruittella 30% minder suiker in haar mond te hebben en deelt er ook een uit aan haar man.

Media- en middelenstrategie

Omdat het een campagne betreft met een brede doelgroep, is er gekozen voor een massamediale middelenstrategie met de focus op tvc, online video en point of sale.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken