Wat jij bij ons doet heeft impact

Wat jij bij ons doet heeft impact

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
JACOBS DOUWE EGBERTS
Bureau
Vuur
Jaar
2017
Paginanummer
74

Doelstelling

Jacobs Douwe Egberts (JDE) als innovatieve, aantrekkelijke werkgever op de kaart zetten om toptalenten aan te trekken en aan zich te binden.

Doelgroep

Starters en professionals (HBO/WO) in marketing en sales.

Merkomschrijving

JDE is een internationale speler op het gebied van koffie en thee, met toonaangevende merken zoals Douwe Egberts, Senseo, L'OR, Pickwick en Piazza D'Oro.

Concept

O.b.v. uitgebreid onderzoek ontwikkelden we de belofte: 'Wat jij bij ons doet heeft impact.' Impact op de merken, op de organisatie en op je eigen ontwikkeling. Maar hoe maak je dit abstract begrip tastbaar? We bouwden een unieke Rube Goldbergmachine die laat zien dat wanneer jij als werknemer iets in gang zet, er in korte tijd heel veel gebeurt. Een verbeelding van de processen binnen JDE, de invloed die jij daarop uitoefent en het resultaat daarvan.

Media- en middelenstrategie

Via online trailers worden specifieke doelgroepen naar het campagneplatform geleid (awareness). Via retargeting brengen we de relevante vacatures onder de aandacht (conversie). De campagne scoort goed op zowel bereik als clicks, 60% kijkt de video 50% uit, de CTR op LinkedIn is 1,38%. Ruim boven de benchmark.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken