De consument heeft met televisie en internet toegang tot een wereld vol belevingen. Maar deze wereld kan ook heel complex zijn. Wij geloven dat deze wereld voor iedereen toegankelijk moet zijn. 'Gewoon voor iedereen' is de richtlijn voor alles wat we doen. Onze positionering: dé gids naar én in de digitale wereld. Deze gids kent me, luistert naar me en geeft advies. Onderdeel hiervan is de introductie van een woordvoerder die het merk op een sympathieke manier versterkt. De campagne is bewijsvoering van deze positionering. We introduceren nieuwe overzichtelijke pakketten waarmee we de consument keuzevrijheid geven en communiceren emotionele voordelen in plaats van alleen productspecificaties. Johnny de Mol is de perfecte kandidaat als woordvoerder. Zijn imago past bij het imago van UPC: modern en innovatief, en voegt waarden toe: sympathiek, toegankelijk en menselijk. Johnny's natuurlijke manier van interviewen, waarin hij mensen centraal zet, gebruiken we om het concept te verrijken. Johnny interviewt mensen met een bijzondere hobby. Zij hebben gekozen voor een UPC Alles-in-1 Pakket dat het beste bij hen en hun hobby past, zodat ze zo veel mogelijk kunnen genieten.