Wat je vraag ook is, Etos staat voor je klaar

Wat je vraag ook is, Etos staat voor je klaar

Categorie
Retail
Adverteerder
ETOS
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2019
Paginanummer
277

Winnaar 2019

Doelstelling

Positioneer Etos als dé betrouwbare wellbeing partner, waardoor het merk meer lading krijgt en de afhankelijkheid van prijspromoties afneemt.

Doelgroep

Vrouwen 20-65.

Merkomschrijving

Etos is de tweede drogisterijketen van Nederland, na Kruidvat. De markt wordt gedomineerd door promoties. Deze ongezonde wedloop holt de merken uit. Etos wil het over een andere boeg gooien en waarde toevoegen vanuit de vernieuwde merkmissie; ervoor zorgen dat iedereen elke dag lekker in zijn vel zit.

Concept

Voor onze wellbeing-vragen wenden we ons massaal tot Google. Maar Google geeft standaardantwoorden en niemand is standaard. En wat is waar? Vanuit die gedachte ontwikkelt Etos het concept 'Wat je vraag ook is, we staan voor je klaar'. De pay-off 'Liefs, Etos' onderstreept het menselijke karakter én de betrouwbare expertise. En een nieuwe stijl creëert herkenbaarheid én consistentie.

Media- en middelenstrategie

De campagne wordt in de zomer van 2019 gelanceerd op TV, radio, social media en de eigen middelen van Etos: website, winkel en folder. Deze mediamix werkt uitstekend op herkenning en consistentie binnen een breed publiek en wordt daarom ook in volgende campagnes ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken