Wat je ook bedenkt. Geen punt bij KARWEI

KARWEI Bouwmarkten / RadeMakkers

Bekijk deze campagne op pagina 484 van het SAN Jaarboek 2010.

Adverteerder
KARWEI Bouwmarkten
Titel
Bouwmarkten
Bureau
RadeMakkers
Account
Joost Rademaker, Irene Laghi, (RadeMakkers), Peter van Dijk, Brigitte Gootink (Dedato), Eddy Giesbers (Giesbers) Arthur van Weeren (Strawberries), Nicole Lankhorst (VDBJ)
Copy
Lodewijk van der Peet (RTV, RadeMakkers), overige middelen KARWEI
Art
Marc Linderhof (RTV, RadeMakkers), Brigitte Gootink (Dedato), Saskia Schrijvers (Giesbers), Bjorn Jansen (Strawberries), Minke Vlag a.i. (VDBJ)
Opdrachtgever
Ronald Erftemeijer, Matthijs van Ewijk
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van KARWEI Bouwmarkten
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van RadeMakkers
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

KARWEI positioneren als een bouwmarkt die zich ook op vrouwen i.p.v. alleen maar op de traditionele doelgroep mannen richt (verhouding 60/40). Dit door het uitgebreide decoratieve assortiment meer aandacht te geven, te inspireren en door de pay-off (Wat je ook bedenkt, geen punt bij KARWEI) telkens weer relevantie te geven.

Doelgroep

Consumenten (25 -54 jaar), met name vrouwen (60%), die actief zijn in en rond het huis en behoefte hebben aan oriëntatie, inspiratie en praktische tips.

Strategie/Concept

Door omgevingen te veranderen, suggesties aan te reiken en tips te geven laten zien dat KARWEI een uitgebreid en interessant decoratief assortiment heeft en dat KARWEI een bouwmarkt is voor zowel mannen als vrouwen.

Media- en middelenstrategie

Tv als positionerend medium, ondersteund door tag-ons, radio, e-mail nieuwsbrieven en de 2-wekelijkse krant voor het genereren van traffic. Het magazine Ziezo om te inspireren en de website om consumenten te informeren en praktische tips te geven.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen